Kutyalélek beszélgetés...

2015.10.07 15:15

Kutyalélek beszélgetés!
Kutya tulajdonos lettem!De ő remegett tőlem,mert kicsit össze vissza volt az eddigi élete...Került és hatalmasnak látott..mert Ő pici.Tegnap,míg aludt...beszéltem a Lelkével,meggyógyítottam a kicsi fájó szívét,bemutatkoztam neki és elmondtam,mennyire szeretjük...Miután látta a lelkem,nagyon megörült...Kicsit később,pár perc...felébredt!...Összenyalt,majd szétrágta az ujjaim és fetrengett az ölemben összevisza örömében tőlem!
Akkora öröm volt számomra ez az élmény,hogy magamat is megleptem,ezzel a képességemmel és csodálatos,hogy az ego nélküli lényecskék,azonnal hogyan változnak!Azóta nagyon jóban vagyunk!
Egy kisgyerekkel nagyjából ugyanezt elértem,csak kicsit hosszabb lelki tevékenység után...Olyan csodálatos,ha félre tudod tenni az egot és a személyiséget...Ők a leg kritikusabb pont!